- Покриття для підлоги
- >
- Бренди
- >
- SINTELON
Sintelon
Компанія Sintelon — один з кращих виробників побутових ковроліну і декоративної штучної трави на світовому ринку. Перша діяльність бренду почалася ще в 1949 році в Югославії. У важкий час для країни Брати Мельхес — засновники виробництва — створили додаткові робочі місця у своїй невеликій фірмі. Працювати доводилося на уживаному і неякісному обладнанні, тому тільки до 1954 року компанія почала випускати джут. Через кілька років було сформовано окреме виробництво підлогових покриттів, які виготовляли з синтетичного волокна. У 1969 компанія отримала офіційну назву Sintelon. Ще через 2 роки під маркою бренду стали з'являтися перші ковроліни. Сьогодні основні виробничі сили Sintelon розташовані в Сербії, а сама компанія полягає в концерні Таркетт. Друга за величиною фабрика покриттів базується на Україні в М. Калуш.
Переваги
Популярність килимових покриттів Sintelon обумовлена високою якістю і розумною ціною. Бренд виробляє тафтингові і голкопробивні ковроліни для побутового застосування в громадських місцях і в домашніх умовах. Декоративна трава Sintelon призначена для внутрішніх приміщень і для зовнішнього використання — покриттям озеленюють тераси, сади, балкони та інші об'єкти.
Головні переваги продукції бренду Sintelon:
- Наявність маркування СЕ
- Сертифікати пожежної безпеки
- Звукоізоляція і теплоізоляція
- Простота догляду
- Довговічність, міцність і зносостійкість
- Вологостійкість
- Стійкість до вигорання
- Комфорт при ходьбі
- Економічність і практичність
- Різноманіття дизайнерських і колірних рішень в каталозі продукції.
Відгуки про бренд Sintelon
Покриття для підлоги компанії вибирають за відчуття комфорту і безпеки. Покупці магазину в Києві добре відгукуються про якість декоративної трави, яку виробляє Sintelon. Позитивні оцінки заслуговує міцність покриття і його стійкість до погодних умов. Відзначається привабливий, свіжий вигляд штучного декору, приємний ефект сплутаності і відсутність синтетичного блиску. Побутові ковроліни бренду цінують за здатність поглинати шум, за простоту обслуговування і стійкість до повсякденних навантажень. У каталозі магазину Києва можна підібрати відповідний дизайн і колір покриття з безлічі варіантів — одне з достоїнств бренду, зазначене покупцями.